بهینه سازی موتور صدا
نوشته شده توسط : علی پور

جست و جویبار صوتی برای دست کشف کردن به محبوبیت و تایید همچنان ادامه طراحی سایت در مشهد داراست و شرکتهای تحقیقاتی پیشبینی می نمایند که تا سال 2020 حدودا 50 درصد از آحاد جست و جوها از روش صدا جاری ساختن می‌شود. این به آن معناست که برندهای دارای شهرت برای این که بخواهند در‌این رقابت از رقبای خویش جلو بیفتند بایستی برای جست و جو صوتی سئو شوند. همانگونه که بوسیله خبر نامه موتور جست و جو اعلام شد، حاصل نخستین جست و جو در SERP گوگل یا این که به عبارتی کاغذ نتیجه ها موتور جست و جو تا 35 درصد کلیک میشوند. وقتی که به سراغ جست و جوی بار صوتی می‌رویم این زمینه که ورقه ما در بالای لیست جست و جو باشد اصلی خیس می‌گردد به دلیل آنکه فقط سه سود اولیه برای تلفن همراه های هوشمند موبایل نمایش داده میشود و برای بلندگوهای هوشمند نیز صرفا یک آیتم نشان داده میشود، در‌صورتی‌که مقداری درباره این مورد تصور کنید متوجه میشوید که برای این که نرخ تبدیل تارنما شما بهبود یابد شما مطلقا بایستی با سئو موتور صدا آشنا گردید و وبسایت خویش را به نحوی پیاده سازی کرده و بهبود ببخشید که از این خصوصیت نیز منتفع خواهد شد تا بازدید از وبسایت شما ارتقاء پیدا نماید.

 

کلید seo موتورهای صوتی یا این که به عبارتی VEO برای seo محتوا، جای و داده ها ورقه( اسم متاع یا این که اسم تجاری متبوع) گزینه به کار گیری قرار میگیرد. جست و جویبار صوتی تخت گاز در همگی صنعت های پروش یافت و امروزه شاهد این مسئله هستیم که در اکثری از صنعت های روز جهان از این نوع جست و جو به کارگیری های بسیار متعددی می‌گردد.

 

کارهایی که برای VEO می بایست جاری ساختن دهید( سئو داده ها تجاری)

هر ساله هزینه ای متساوی 10.3 میلیارد دلار هدر می رود که استدلال اساسی آن لیست های خطا تجاری و یا این که داده ها غیر قابل دسترس است، این هزینه در اولِ بیزنس هزینه بسیار متعددی برای تلف کردن است، به این ترتیب برای پرهیز از این هدر رفت سرمایه یقین نتایج فرمایید که لیست بیزنس شما( اسم، نشانی، آدرس اینترنتی، شماره تلفن، کانال اجتماعی و ...) در تارنما شما به طور واضحی مندرج باشد، این وضوح منجر می‌گردد تا هزینه ای که برای داده ها غلط و یا این که غیر قابل دسترس هدر میرفت را بتوانید صرفه جویی نمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: